Gratis Introkursus

Vi elsker fotografi – og vi elsker at lære folk om det. Tit møder vi folk der ikke helt kan finde ud af om et kursus er noget for dem. Om de ved nok? Om deres kamera er godt nok? Dem vil vi gerne hjælpe. Sådan et kursus har vi lavet. Det første, den 25. oktober, blev overtegnet. Så vi har lavet et nyt den 10. januar 2015.

Så nu kan du tilmelde dig vores store Fotografisk Introkursus i Aarhus den 10. januar 2015 fra 11 til 15 – og det koster ikke noget at deltage (dog er der entre for at komme ind på museet).

På kurset, som du kan læse mere om her (hvor du også kan tilmelde dig), lærer du alt det grundlæggende tekniske om eksponering, ISO, blænde, lukkertid, fokuspunkter, brændvidde, kamerakøb – men det er ikke alt. Du får også tips fra en professionel fagfotograf om hvordan du tager bedre billeder – og du har muligheden for at stille spørgsmål til begge undervisere.

Lad os være helt ærlige. Vi glæder os helt vildt. Vi er sikre på, at det bliver en super spændende dag i selskab med en masse mennesker og en masse kameraer. Der er begrænsede pladser – så tilmeld dig nu.

Vi ses

Ann og Adam

cropped-banner_website.jpg