Efterårets kursusprogram

I efteråret 2013 tilbyder vi hos fotografikurser en masse interessante kurser – både for begyndere, let øvede, og for dem som har brug for specialviden indenfor et område. Vi vil gerne have plads til alle typer af kursister – og vi syntes at med dette program som har vi fået det.

Vi har nogle nyheder på programmet i dette halvår – først og fremmest en ny opbygning af vores kurser. Tidligere har vores fotografiske grundkursus varet i to dage, det er nu skåret ned til en dag (og prisen er også sat ned). Det betyder at den enkelte kursist i højere grad kan opbygge sit eget kursusprogram, hvor man vælger de elementer som i særlig grad interesserer en.

For begyndere og let øvede anbefaler vi at du starter på et af vores fotografiske grundkurser. Her lærer du at betjene kameraet, du lærer om eksponering (blænde, lukkertid, ISO) og du lærer om komposition af billeder. Det giver dig det bedst tænkelige udgangspunkt for at kunne få videre med et af de andre kurser vi tilbyder.

Og der er noget for enhver smag. Hvis du interesserer dig for efterbehandling af billeder kan du tage på kursus i Adobe Lightroom eller Photoshop Elements. Hvis du interesserer dig for portrætter er der både et kursus i portrætter i naturligt lys, og et i portrætter med små flashes (speedlights). Hvis du skal lære at tage billeder til kataloger eller en webbutik kan du tage på kursus i produktfoto.

Mange af vores kursister fortæller at de primært tager billeder i to situationer – når de rejser og når familien samles til fester og højtider. Vi har derfor også lavet to helt særlige kurser, som fokuserer på disse områder – et i rejsefoto, hvor vi ser på hvordan man tager bedre billeder når man rejser – og et under overskriften “Festligt Festfoto”, hvor du lærer at tage billeder til fester …. og holder en fest!

Vi tilbyder kurser i både Aarhus, på Djursland og i København i dette halvår. Og vi glæder os meget til at se dig.

[fbcomments]